فهرست

نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی من کار نمیکند.

برای بررسی و رفع مشکل فوق، لطفا مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

 فقط از نام کاربری و کلمه عبور یا کد فعالسازی که متعلق به شماست و از طریق ایمیل آدرسی که در وب سایت در زمان خرید یا فعالسازی معرفی کرده اید، استفاده نمائید. بطور مثال:

  • نام کاربری: EAV-12345678
  • کلمه عبور: abcde12345
  • کد فعالسازی(مجوز بهره برداری): XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

 

نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی را در حافظه کپی کرده(Ctrl + C) و سپس در صفحه فعالسازی بچسبانید(Ctrl + V). دقت کنید که فاصله یا حرف اضافه ای را به همراه آن کپی ننمائید.

 

چنانچه امکان کپی و چسباندن ندارید، نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی خود را دقیقا عین آنچه که در ایمیل ارسالی نوشته شده است را وارد نمائید: 

  • نام کاربری و کلمه عبور نسبت به کوچک و بزرگ بودن حروف بکار رفته در آنها، حساس هستند.
  • درج خط تیره "-" در نام کاربری یا کد فعالسازی الزامی است.
  • کلمه عبور حداکثر 10 کاراکتر طول دارد.
  • کد فعالسازی دارای 16 کاراکتر میباشد.
  • در کلمه عبور فقط از حروف کوچک لاتین استفاده شده است.
  • حرف L(ال انگلیسی) در کلمه عبور به کار نرفته است.
  • حرف 0 نمایانگر عدد صفر و حرف o نمایانگر حرف "او" کوچک لاتین است.

 

 چنانچه باز هم کلمه عبور یا کد فعالسازی شما کار نکرد، موارد زیر را انجام دهید:

حافظه کش(Cache) را در نرم افزار آنتی ویروس خانگی خود خالی کنید. برای انجام اینکار این مراحل را دنبال کنید.

  • احتمالا اعتبار کد فعالسازی شما پایان یافته است. برای تمدید کد فعالسازی خود اینجا کلیک کنید.
  • چنانجه تاریخ انقضای کد فعالسازی خود را نمیدانید، از صفحه بازیابی اطلاعات لایسنس برای دریافت مجدد آن از طریق ایمیل استفاده نمائید.
  • چنانچه اصلا ایمیلی از سمت شرکت ESET دریافت ننموده اید، این مقاله را مطالعه نمائید.
  • چنانچه به تازگی کد فعالسازی خود را تمدید نموده اید، لطفا 24 ساعت تامل نموده و سپس نسبت به نصب نسخه جدید و فعالسازی آن اقدام نمائید.
  • مطمئن شوید که نرم افزار را از وب سایت ESET دریافت و نصب نموده اید.(به آدرس ایمیلی که از آن لایسنس را دریافت نموده اید دقت نمائید(
  • مطمئن شوید که نرم افزار متناسب با کد فعالسازی خریداری شده را دانلود و نصب نموده اید.