فهرست

پشتیبانی محصولات سازمانی

توسط متخصصین مورد تایید ESET

مزایای استفاده از پشتیبانی نسخه سازمانی ESET


    متخصصین دوره دیده آماده پاسخگوئی 24 ساعته

    صرفه جوئی در هزینه های فن آوری اطلاعات

    رسیدگی فوری به مشکلات امنیت اطلاعات و حفظ اعتبار مشترکین

    رسیدگی به درخواستهای پشتیبانی با اولویت بالاتر

    ارائه خدمات ویژه پشتیبانی محصولات ESET به زبان فارسی

پشتیبانی تخصصی محصولات سازمانی

با خدمات پشتیبانی ویژه ESET، شما به خدمات پشتیبانی که توسط متخصصین دوره دیده صنعت امنیت اطلاعات ارائه می گردند به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای سال دسترسی خواهید داشت. خدماتی همچون نصب بروز رسانی های مهم، ارتقاء و دیگر خدمات ارائه می گردند.

امنیت سایبری خود را به مرحله جدیدی ارتقا دهید

با خدمات ویژه ESET، در صورت بروز مشکل امنیتی، شرکت یا سازمان شما از پشتیبانی حرفه ای مورد نیاز در کلیه ساعات شبانه روز بهره مند خواهد شد. این مهم باعث افزایش بهره وری و کارائی علاوه بر استفاده کامل از مزایای راهکارهای امنیتی ESET و صرفه جوئی در زمان کاری سازمان یا شرکت شما می گردد.

مزایای خدمات ویژه برای شرکت

تجارت خود را بدون وقفه و فعال نگاه دارید

امنیت و وجهه اعتماد پذیری خود را با رفع سریع مشکلات افزایش دهید

هزینه های IT را کاهش دهید

منابع سازمان خود در زمینه IT را آزاد کنید

جدیدترین اطلاعات امنیتی را از پیشگام حوزه امنیت فن آوری اطلاعات دریافت کنید

مزایای خدمات ویژه برای بخش آی تی

متخصصان دوره دیده خبره بصورت 365/24/7 در دسترس شما هستند

اطلاعات تخصصی دست اول را مستقیما از سازندگان تکنولوژی بپرسید

سابقه خدمات پشتیبانی خود را ره گیری کنید

از اولویت های ویژه ما در جهت رفع مشکلات خود برخوردار شوید

در زمان به روزرسانی، نصب و خدمات نرم افزاری دیگر از کمک و همکاری ما استفاده کنید

درخواست خدمات پشتیبانی نسخه سازمانی

توجه

این بخش صرفا مربوط به خریداران نسخه های سازمانی است که لایسنس خود را از این فروشگاه دریافت کرده اند. در نظر داشته باشید به درخواست هایی که حاوی اطلاعات اشتباه بوده یا ناقص ارسال شوند، پاسخ داده نخواهد شد. لذا در تکمیل این فرم نهایت دقت را به عمل آورده و حتما قسمت های ستاره دار(*) را تکمیل نمائید.



Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

مشکل خود را با ذکر کد و پیام خطا شرح دهید