فهرست

سوالات متداول درباره لایسنس نود 32 و دیگر محصولات خانگی ESET


برای مشاهده سوالات متداول محصولات سازمانی تحت شبکه ESET اینجا را کلیک کنید.


۱- چگونه می توانم نسبت به خرید لایسنس اصلی اقدام نمایم؟


۲- چه تعداد لایسنس می بایست تهیه کنم؟

  • ● یک لایسنس یا مجوز بهره برداری تک کاربره، فقط از یک سیستم عامل محافظت می نماید.
  • ● اگر افراد مختلفی از یک سیستم مشترک در محیط منزل یا کار شما استفاده می کنند، صرفا به یک لایسنس تک کاربره نیاز دارید.
  • ● اگر نیاز به محافظت از بیش از یک کامپیوتر دارید، شما نیاز به خرید لایسنس به تعداد همه آن سیستم ها دارید.

 

۳- آبا برای نصب مجدد آنتی ویروس ESET نیاز به خرید لایسنس جدید است؟

  • ● خیر، شما می توانید آنتی ویروس ESET خود را به هر منظوری از سیستم حذف و سپس مجددا با لایسنس فعلی خود فعال نمائید.
  • ● شما صرفا در زمانیکه نیاز به نصب آنتی ویروس های ESET روی سیستم های بیشتری داشته باشید، میبایست لایسنس جدید خریداری کنید.

 

۴- آیا با نصب مجدد ویندوز لایسنس من باطل می شود؟

  • ● خیر، نصب مجدد ویندوز و آنتی ویروس ESET به مدت اعتبار لایسنس شما ربطی ندارد. مانده اعتبار لایسنس شما، به تعداد دفعات تعویض ویندوز یا نصب و حذف آنتی ویروس از سیستم در طول مدت بهره برداری، مربوط نمی شود.

 

۵- لایسنس چند کاربره چیست؟

  • ● لایسنس چند کاربره قابلیت فعال سازی برای همان تعداد سیستم را دارد.

۶- چرا به لایسنس نیاز دارم؟

  • ● در هنگام خرید مجوز بهره برداری آنتی ویروس های ESET، ایمیل حاوی یوزرنیم و پسورد یا کلید فعال سازی به آدرس ایمیل اعلام شده در زمان خرید ارسال می گردد.
  • ● چنانچه یوزرنیم و پسورد دریافت نموده اید و کلید فعال سازی را ندارید با مراجعه به صفحه تبدیل یوزرنیم و پسورد نود۳۲ به کلید فعال سازی نسبت به دریافت کلید فعال سازی اقدام نمائید. فرآیند تبدیل به کلید فعال سازی هیچ گونه تاثیری روی مجوز بهره برداری(لایسنس) ندارد. کلید فعال سازی یک عبارت منحصر بفرد به شکل xxxx-xxxx-xxxx-xxxx می باشد.
  • ● با ایجاد اکانت در سایت ESET HOME و ورود به پنل کاربری می توانید لایسنس خود را مشاهده یا دستگاه های در حال استفاده را مدیریت کنید. ورود به این پنل برای بهره برداری از ویژگی های خاصی مانند ضد سرقت، رمز گذاری فایل، مدیریت رمز عبور و مواردی از این دست الزامی است.

۷- یوزرنیم و پسورد یا لایسنس نود۳۲ من کجاست؟

 

۸- آیا امکان تمدید لایسنس قبل از انقضای آن وجود دارد؟

  • ● امکان تمدید مجوز بهره برداری(لایسنس) محصولات ESET، تا ۹۰ روز قبل از تاریخ انقضاء و حداکثر ۶۰ روز پس از تاریخ انقضاء وجود دارد.
  • ● ۳۰ روز پیش از پایان انقضاء کد تخفیف تمدید به آدرس ایمیل شما ارسال گردیده و با استفاده از آن لایسنس جدید با تخفیف تمدید دریافت خواهید کرد.

 

۹- آیا برای استفاده از ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه لایسنس برای هر دو می باشد؟

  • ● در صورت خرید مجوز بهره برداری ESET Internet Security، امکان استفاده از همان لایسنس برای نصب یا فعال سازی ESET NOD32 Antivirus نیز وجود دارد.
  • ● با خرید مجوز بهره برداری ESET NOD32 Antivirus، امکان استفاده از آن برای فعال سازی و نصب ESET Internet Security وجود ندارد.
  • ● آنتی ویروس های ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نباید به صورت همزمان روی یک سیستم نصب گردند.

 

۱۰- فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه لایسنس را به نام خود انتقال دهم؟

  • ● لایسنس یا مجوز بهره برداری به معنای حق انحصاری استفاده از محصول است و حتما باید با ایمیل مصرف کننده ثبت شده باشد. برای بررسی صحت این موضوع به اکانت ESET HOME وارد شده و در قیمت لایسنس ها اطلاعات آن را مشاهده کنید.

 

۱۱- آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟

  • ● به اکانت ESET HOME خود وارد شده و ایمیل جدید در بخش پروفایل کاربری تعریف نمایید.

 

۱۲- کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید لایسنس جدید بخرم؟

 

۱۳- چگونه نسبت به تمدید لایسنس نود32 اقدام کنم؟

 

۱۴- دو سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد لایسنس نیاز دارم؟

  • ● از آنجائیکه امکان استفاده از هر دو سیستم عامل را به صورت همزمان ندارید، صرفا به یک کلید فعال سازی تک کاربره نیاز دارید.
  • ● در صورتیکه در آمریکای شمالی زندگی می کنید و از دو سیستم عامل روی سیستم مک استفاده می کنید، یک لایسنس ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro برای سیستم عامل مک و یک لایسنس نیز برای آنتی ویروس ESET روی ویندوز خود نیاز دارید.
  • ● در صورتیکه در خارج از آمریکای شمالی زندگی می کنید، می توانید از همان لایسنس که روی مک دارید، روی ویندوز همان دستگاه نیز استفاده نمائید.

 

۱۵- از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده می کنم، چند عدد لایسنس نیاز دارم؟

  • ● در شرایطی که چندین سیستم عامل مختلف روی یک سیستم به صورت موازی در حال اجرا می باشند، به ازای هر ماشین مجازی یک لایسنس مورد نیاز می باشد.

 

۱۶- لایسنس خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.

  • ● در برخی موارد، کاربران با تاخیر در بروزرسانی تاریخ انقضای آنتی ویروس خود پس از تمدید یا خرید روبرو می گردند. این موضوع جای نگرانی نیست و سیستم شما تا زمانی که نرم افزار روی آن نصب هست، ایمن می ماند. چنانچه شما مجوز بهره برداری(لایسنس) خود را قبل از تاریخ انقضای آن تمدید نمائید، تاریخ انقضای جدید تا زمان فرا رسیدن تاریخ انقضای قبلی نمایش داده نمی شود.

 

۱۷- نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا می توانم مجددا دانلود کنم؟

 

۱۸- برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟

 

۱۹- چگونه می توانم لایسنس خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟

 

۲۰- ESET Multi-Device Security چیست؟

  • ● ESET Multi-Device Security به شما امکان نصب هر ترکیب دلخواهی از محصولات امنیتی ESET را فراهم می آورد. در صورتیکه لایسنس ESET Multi-Device Security را خریداری نموده اید، با مراجعه به صفحه سوالات متداول ESET Multi-Device Security برای آشنائی بیشتر مراجعه نماید.