فهرست

سوالات متداول درباره مجوز بهره برداری(لایسنس) محصولات خانگی ESET


 آیا از نسخه های سازمانی استفاده می کنید؟


روی سوال دلخواه خود کلیک کنید:

  1. ۱- چگونه می توانم نسبت به خرید مجوز بهره برداری(لایسنس) اقدام نمایم؟
  2. ۲- چند عدد لایسنس می بایست تهیه نمایم؟
  3. ۳- آیا برای نصب مجدد آنتی ویروسESET نیاز به خرید کلید فعال سازی جدید است؟
  4. ۴- آیا نصب مجدد آنتی ویروس ESET یکی از کلیدهای فعال سازی را باطل می کند؟
  5. ۵- کلید فعال سازی چند کاربره چیست؟
  6. ۶- چرا به کلید فعال سازی نیاز دارم؟
  7. ۷- نام کاربری و رمز عبور یا کلید فعال سازی من کجاست؟
  8. ۸- آیا امکان تمدید کلید فعال سازی قبل از انقضای آن وجود دارد؟
  9. ۹- آیا برای استفاده از ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه کلید فعال سازی برای هر دو می باشد؟
  10. ۱۰ - فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه لایسنس را به نام خود انتقال دهم؟
  11. ۱۱ - آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟
  12. ۱۲ - کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید کلید فعال سازی جدیدی بخرم؟
  13. ۱۳ - چگونه نسبت به تمدید لایسنس اقدام کنم؟
  14. ۱۴ - دو سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد کلید فعال سازی نیاز دارم؟
  15. ۱۵ - از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده می کنم، چند عدد کلید فعال سازی نیاز دارم؟
  16. ۱۶ - کلید فعال سازی خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.
  17. ۱۷ - نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا می توانم مجددا دانلود کنم؟
  18. ۱۸ - برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟
  19. ۱۹ - چگونه می توانم مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟
  20. ۲۰ - ESET Multi-Device Security چیست؟

 

 

۱- چگونه می توانم نسبت به خرید مجوز بهره برداری(لایسنس) اقدام نمایم؟

 

۲- چند عدد لایسنس می بایست تهیه کنم؟

  • یک مجوز بهره برداری تک کاربره، فقط از یک سیستم عامل محافظت می نماید.
  • اگر افراد مختلفی از یک سیستم یکسال در محیط منزل یا کار شما استفاده می کنند، شما صرفا به یک کلید فعال سازی تک کاربره نیاز دارید.
  • اگر نیاز به محافظت از بیش از یک کامپیوتر دارید، شما نیاز به خرید کلید فعال سازی به تعداد همه سیستم ها دارید.

 

۳- آیا برای نصب مجدد آنتی ویروسESET نیاز به خرید کلید فعال سازی جدید است؟

  • خیر، شما می توانید آنتی ویروس ESET خود را به هر منظوری از سیستم حذف و سپس مجددا با کد فعالسازی فعلی خود فعال نمائید.
  • شما صرفا در زمانیکه نیاز به نصب آنتی ویروس های ESET روی سیستم های بیشتری داشته باشید، میبایست کد فعالسازی جدید خریداری کنید.

 

۴- آیا نصب مجدد آنتی ویروس ESET یکی از کلیدهای فعال سازی را باطل می کند؟

  • خیر، نصب مجدد آنتی ویروس ESET به مدت اعتبار کلید فعال سازی شما ربطی ندارد. مانده اعتبار کلید فعال سازی شما، به تعداد دفعات نصب یا حذف نرم افزار روی سیستمی که کلید فعال سازی روی آن نصب گردیده است مربوط نمی شود.

 

۵- کلید فعال سازی چند کاربره چیست؟

  • کد فعال سازی چند کاربره قابلیت فعالسازی روی همان تعداد سیستم را دارد.

۶- چرا به کلید فعال سازی نیاز دارم؟

  • در هنگام خرید مجوز بهره برداری آنتی ویروس های ESET، یک ایمیل حاوی نام کاربری و رمز عبور یا کلید فعال سازی به آدرس ایمیل اعلام شده در زمان خرید ارسال می گردد.
  • ESET اخیرا از کلید فعال سازی جدیدی پرده برداری کرده است که به جای نام کاربری و رمز عبوز قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه نام کاربری و رمز عبور دریافت نموده اید و کلید فعال سازی را ندارید با مراجعه به صفحه تبدیل نام کاربری و رمز عبور به کلید فعال سازی نسبت به دریافت کلید فعال سازی اقدام نمائید.
  • فرآیند تبدیل به کلید فعال سازی هیچ گونه تاثیری روی مجوز بهره برداری(لایسنس) ندارد. کلید فعال سازی یک عبارت منحصر بفرد به شکل xxxx-xxxx-xxxx-xxxx می باشد. 

۷- نام کاربری و رمز عبور یا کلید فعال سازی من کجاست؟

 

۸- آیا امکان تمدید کلید فعال سازی قبل از انقضای آن وجود دارد؟

  • امکان تمدید مجوز بهره برداری محصولات ESET، تا 90 روز قبل از تاریخ انقضاء و حداکثر 60 روز پس از تاریخ انقضاء وجود دارد.

 

۹- آیا برای استفاده از ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه کلید فعال سازی برای هر دو می باشد؟

  • در صورت خرید مجوز بهره برداری ESET Internet Security، امکان استفاده از همان کلید فعال سازی برای نصب یا فعال سازی ESET NOD32 Antivirus نیز وجود دارد.
  • با خرید مجوز بهره برداری ESET NOD32 Antivirus، امکان استفاده از آن برای فعال سازی و نصب ESET Internet Security وجود ندارد.
  • آنتی ویروس های ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نباید به صورت همزمان روی یک سیستم نصب گردند.

 

۱۰- فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه مجوز بهره برداری را به نام خود انتقال دهم؟

  • به منظور انتقال مجوز بهره برداری(لایسنس) به شخص جدید، فردی که کلید فعال سازی را ثبت نموده است، می بایست با ارائه نام، آدرس ایمیل و آدرس پستی فرد اول و نام، آدرس ایمیل و آدرس پستی شخصی که مجوز بهره برداری به نام ایشان منتقل میگردد، با بخش پشتیبانی ESET به صورت تلفنی یا ایمیل مکاتبه نماید.

در هنگام تماس با بخش خدمات مشتریان ESET

مطمئن شوید که با آدرس ایمیلی که کلید فعال سازی را با آن ثبت نموده اید، با خدمات مشتریان ESET تماس برقرار می نمائید.

 

۱۱- آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟

 

۱۲- کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید کلید فعال سازی جدیدی بخرم؟

 

۱۳- چگونه نسبت به تمدید اقدام کنم؟

  • به صفحه خرید محصولات خانگی ESET مراجعه کرده و نسبت به خرید کلید فعال سازی اقدام کنید.
  • با کارشناسان فروش ما در ۸۸۲۰۳۲۹۰-۰۲۱ داخلی فروش تماس حاصل فرمائید

 

۱۴- دو سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد کلید فعال سازی نیاز دارم؟

  • از آنجائیکه امکان استفاده از هر دو سیستم عامل را به صورت همزمان ندارید، صرفا به یک کلید فعال سازی تک کاربره نیاز دارید.
  • در صورتیکه در آمریکای شمالی زندگی کرده و از دو سیستم عامل روی سیستم مک استفاده می کنید، یک کد ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro برای سیستم عامل مک و یک کلید فعال سازی نیز برای آنتی ویروس ESET روی ویندوز خود نیاز دارید.
  • در صورتیکه در خارج از آمریکای شمالی زندگی می کنید، می توانید از همان کلید فعال سازی که روی مک یا ویندوز دارید، روی سیستم عامل دوم همان دستگاه نیز استفاده نمائید.

 

۱۵- از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده می کنم، چند عدد کلید فعال سازی نیاز دارم؟

  • در شرایطی که چندین سیستم عامل مختلف روی یک سیستم به صورت موازی در حال اجرا می باشند، به ازای هر ماشین مجازی یک کلید فعال سازی مورد نیاز می باشد.

 

۱۶- کلید فعال سازی خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.

  • در برخی موارد، کاربران با تاخیر در بروزرسانی تاریخ انقضای آنتی ویروس خود پس از تمدید یا خرید روبرو می گردند. این موضوع جای نگرانی نیست و سیستم شما تا زمانی که نرم افزار روی آن نصب هست، ایمن می ماند. چنانچه شما مجوز بهره برداری(لایسنس) خود را قبل از تاریخ انقضای آن تمدید نمائید، تاریخ انقضای جدید تا زمان فرا رسیدن تاریخ انقضای قبلی نمایش داده نمی شود.

 

۱۷- نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا می توانم مجددا دانلود کنم؟

 

۱۸- برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟

 

۱۹- چگونه می توانم مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟

 

۲۰- ESET Multi-Device Security چیست؟

  • ESET Multi-Device Security به شما امکان نصب هر ترکیب دلخواهی از محصولات امنیتی ESET را فراهم می آورد. در صورتیکه مجوز بهره برداری ESET Multi-Device Security را خریداری نموده اید، با مراجعه به صفحه سوالات متداول ESET Multi-Device Security برای آشنائی بیشتر مراجعه نماید.