فهرست

سوالات متداول درباره مجوز بهره برداری(لایسنس) محصولات خانگی ESET

 آیا از نسخه های سازمانی استفاده میکنید؟

روی سوال دلخواه خود کلیک کنید:

  1. چگونه می توانم نسبت به خرید مجوز بهره برداری اقدام نمایم؟
  2. چند عدد لایسنس می بایست تهیه نمایم؟
  3. آیا برای نصب مجدد آنتی ویروسESET نیاز به خرید کد فعالسازی جدید است؟
  4. آیا نصب مجدد آنتی ویروس ESET یکی از کدهای فعالسازی را باطل می کند؟
  5. کد فعالسازی چند کاربره چیست؟
  6. چرا به کد فعالسازی نیاز دارم؟
  7. نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی من کجاست؟
  8. آیا امکان تمدید کد فعالسازی قبل از انقضای آن وجود دارد؟
  9. آیا برای استفاده از ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه کد فعالسازی برای هر دو میباشد؟
  10. فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه مجوز بهره برداری را به نام خود انتقال دهم؟
  11. آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟
  12. کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید کد فعالسازی جدیدی بخرم؟
  13. چگونه نسبت به تمدید اقدام کنم؟
  14. 2 سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟
  15. از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده میکنم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟
  16. کد فعالسازی خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.
  17. نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا میتوانم مجددا دانلود کنم؟
  18. برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟
  19. چگونه می توانم مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟
  20. ESET Multi-Device Security چیست؟

 

 

1. چگونه می توانم نسبت به خرید مجوز بهره برداری اقدام نمایم؟

 

2. چند عدد لایسنس میبایست تهیه کنم؟

  • یک مجوز بهره برداری تک کاربره، فقط از یک سیستم عامل محافظت می نماید.
  • اگر افراد مختلفی از یک سیستم یکسال در محیط منزل یا کار شما استفاده می کنند، شما صرفا به یک کد فعالسازی تک کاربره نیاز دارید.
  • اگر نیاز به محافظت از بیش از یک کامپیوتر دارید، شما نیاز به خرید کد فعالسازی به تعداد سیستم ها دارید.
  • اطلاعات مربوط به سیستم های با بوت چندگانه

 

3.آیا برای نصب مجدد آنتی ویروسESET نیاز به خرید کد فعالسازی جدید است؟

  • خیر، شما می توانید آنتی ویروس ESET خود را به هر منظوری از سیستم حذف و سپس مجددا با کد فعالسازی فعلی خود فعال نمائید.
  • شما صرفا در زمانیکه نیاز به نصب راهکارهای ESET روی سیستم های بیشتری داشته باشید، میبایست کد فعالسازی جدید خریداری کنید.

 

4. آیا نصب مجدد آنتی ویروس ESET یکی از کدهای فعالسازی را باطل می کند؟

  • خیر، نصب مجدد آنتی ویروس ESET به مدت اعتبار کد فعالسازی شما ربطی ندارد. مانده اعتبار کد فعالسازی شما، به تعداد دفعات نصب یا حذف نرم افزار روی سیستمی که کد فعالسازی روی آن نصب گردیده است مربوط نمی شود.

 

5. کد فعالسازی چند کاربره چیست؟

  • کد فعال سازی چند کاربره قابلیت فعالسازی روی همان تعداد سیستم را دارد.

 

6. چرا به کد فعالسازی نیاز دارم؟

  • در هنگام خرید مجوز بهره برداری آنتی ویروسهای ESET، یک ایمیل حاوی نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل اعلام شده در زمان خرید ارسال می گردد.
  • ESET اخیرا از کلید فعالسازی جدیدی پرده برداری کرده است که به جای نام کاربری و رمز عبوز قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه نام کاربری و رمز عبور دریافت نموده اید و کد فعالسازی را ندارید با مراجعه به لینک تبدیل نام کاربری و رمز عبور به کد فعالسازی نسبت به دریافت کد فعالسازی اقدام نمائید.
  • فرآیند تبدیل به کد فعالسازی هیچ گونه تاثیری روی مجوز بهره برداری ندارد. کد فعالسازی یک عبارت منحصر بفرد به شکل xxxx-xxxx-xxxx-xxxx می باشد. 

7. نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی من کجاست؟

 

8. آیا امکان تمدید کد فعالسازی قبل از انقضای آن وجود دارد؟

  • امکان تمدید مجوز بهره برداری محصولات ESET، تا 90 روز قبل از تاریخ انقضاء و حداکثر 60 روز پس از تاریخ انقضاء وجود دارد.

 

9. آیا برای استفاده از ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه کد فعالسازی برای هر دو میباشد؟

  • در صورت خرید مجوز بهره برداری ESET Internet Security، امکان استفاده از همان کد فعالسازی برای نصب یا فعالسازی ESET NOD32 Antivirus نیز وجود دارد.
  • با خرید مجوز بهره برداری ESET NOD32 Antivirus، امکان استفاده از آن برای فعالسازی و نصب ESET Internet Security وجود ندارد.
  • آنتی ویروسهای ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نباید به صورت همزمان روی یک سیستم نصب گردند.

 

10. فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه مجوز بهره برداری را به نام خود انتقال دهم؟

  • به منظور انتقال مجوز بهره برداری به شخص جدید، فردی که کد فعالسازی را ثبت نموده است، می بایست با ارائه نام، آدرس ایمیل و آدرس پستی فرد اول و نام، آدرس ایمیل و آدرس پستی شخصی که مجوز بهره برداری به نام ایشان منتقل میگردد، با بخش پشتیبانی ESET به صورت تلفنی یا ایمیل مکاتبه نماید.

در هنگام تماس با بخش خدمات مشتریان ESET

مطمئن شوید که با آدرس ایمیلی که کد فعالسازی را با آن ثبت نموده اید، با خدمات مشتریان ESET تماس برقرار می نمائید.

 

11. آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟

 

12. کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید کد فعالسازی جدیدی بخرم؟

 

13. چگونه نسبت به تمدید اقدام کنم؟

  • به صفحه خرید محصولات خانگی ESET مراجعه کرده و نسبت به خرید کد فعالسازی اقدام کنید.
  • با کارشناسان فروش ما در 57621-021 داخلی فروش تماس حاصل فرمائید

 

14. 2 سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟

  • از آنجائیکه امکان استفاده از هر دو سیستم عامل را به صورت همزمان ندارید، صرفا به یک کد فعالسازی تک کاربره نیاز دارید.
  • در صورتیکه در آمریکای شمالی زندگی کرده و از دو سیستم عامل روی سیستم مک استفاده می کنید، یک کد ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro برای سیستم عامل مک و یک کد فعالسازی نیز برای آنتی ویروس ESET روی ویندوز خود نیاز دارید.
  • در صورتیکه در خارج از آمریکای شمالی زندگی می کنید، می توانید از همان کد فعالسازی که روی مک یا ویندوز دارید، روی سیستم عامل دوم همان دستگاه نیز استفاده نمائید.

 

15. از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده میکنم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟

  • در شرایطی که چندین سیستم عامل مختلف روی یک سیستم به صورت موازی در حال اجرا می باشند، به ازای هر ماشین مجازی یک کد فعالسازی مورد نیاز می باشد.

 

16. کد فعالسازی خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.

  • در برخی موارد، کاربران با تاخیر در بروزرسانی تاریخ انقضای آنتی ویروس خود پس از تمدید یا خرید روبرو می گردند. این موضوع جای نگرانی نیست و سیستم شما تا زمانیکه نرم افزار روی آن نصب هست، ایمن می ماند. چنانچه شما مجوز بهره برداری خود را قبل از تاریخ انقضای آن تمدید نمائید، تاریخ انقضای جدید تا زمان فرا رسیدن تاریخ انقضای قبلی نمایش داده نمی شود.

 

17. نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا میتوانم مجددا دانلود کنم؟

 

18. برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟

 

19. چگونه می توانم مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟

 

20. ESET Multi-Device Security چیست؟

  • ESET Multi-Device Security به شما امکان نصب هر ترکیب دلخواهی از محصولات امنیتی ESET را فراهم می آورد. در صورتیکه مجوز بهره برداری ESET Multi-Device Security را خریداری نموده اید، با مراجعه به صفحه "سوالات متداول ESET Multi-Device Security" برای دریافت جزئیات بیشتر مراجعه نماید.